Çanakkale Şehitlik Turu, Şehitlik Gezisi, Çanakkale Şehitlikleri, Çanakkale Turu

Test Footer

Çanakkale Şehitlik Gezisi

by Unknown , at 02:22 , has 0 yorum

Arkadaşlarımızla Günübirlik Çanakkale Şehitlik Gezisi; nasıl karar verdik, nasıl ulaşım sağladık, nasıl gezdik, ne kadara mal oldu, fiyatı, rehberimiz, detaylarıyla Şehitlik Gezisi.

Gezi Hazırlığı

"Arkadaşlarımızla birlikte Çanakkale Şehitlik Gezisi yapmaya karar verdik. İlk konuştuğumuzda yaklaşık 8 kişi olacaktık. Öncelikle internete girerek didik didik araştırmaya başladık. Biz ilk konuştuğumuzda Çanakkale Şehitleri Abidesi'ni biliyorduk. Koskoca bir yarımadaya dağıldığını bilmiyorduk. Ticari olarak bu işi yapan firmaların sitelerini inceleyince farkına vardık. Ancak fiyatları yüksek bulduk ve kendimiz ayarlamaya karar verdik.

Öncelikle uçak bileti bakmaya karar verdim. Ancak uçuş olmadığını görünce deniz yolu ile ulaşım sağlamayı düşündüm. Herhangi bir deniz ulaşım şekli de bulamayınca geriye sadece kara yolu ulaşımı kaldı. Bursa'dan Çanakkale'ye sefer düzenleyen otobüs firmalarını aramaya başladım. Saatlerini ve fiyatlarını öğrenip arkadaşlara söyledim.

Çanakkale'ye ulaşım konusunu halletmiştik geriye oradaki ulaşım kısmı kalmıştı. Çanakkale Şehitliklerinde dolmuş veye minibüs benzeri bir ulaşım imkanı arayışına geçtim. Sonunda bir internet sitesinde bir numara buldum. Kendisi oradaki bir minibüs işletmecisiydi. Kendisiyle görüştüm ancak fiyat olarak uygun olsa da sadece bir kaç saatlik bir süre içerisinde olduğu için yeterli gelmedi. Bunun üzerine araç kiralama arayışına girdim. Yine internet üzerinden araç kiralama firmalarına ulaştım ortalama bir fiyat buldum. Ama feribot geçişleri dahil değil dediklerinde birde onları araştırmam gerekmişti. Sonunda onun da bilgisine bir şekilde ulaştım. Fakat kira, yakıt, birde feribot ücreti dahil olunca yüksek bir rakam ortaya çıktı.

Araştırma sonuçlarımı arkadaşlarımla paylaştım. Fakat kendi aramızda konuşmalarımız sonrası iki arkadaşımız maliyet nedeniyle vazgeçmek zorunda kaldı. Onlar geçince bizlere de daha fazla miktar düştü. Artık hepimiz bunu ertelemeyi yada iptal etmeyi düşünmeye başlamıştık. Arkadaşlarımdan bir tanesi yakınımızdaki bir turizm şirketinde çalışan bir yakını olduğunu söyledi. Gidip kendisiyle konuştuk görüştük. Aslında belirli tarihlerde buradan gezileri varmış. Ama o tarihler bizim açımızdan uygun değildi. Bizlere özel bir tur yapmasını rica ettik. Tur programı hazır olduğunda ise iyice moralimiz bozulmuştu. Maliyet beklediğimizin çok üstünde bir rakama denk geliyordu.

Birbirimize söylememiştik ama hepimiz kendince vazgeçmişti. Bir kaç gün sonra evimize bir misafir geldi. Çanakkale Şehitliklerini gezdiklerini anlatmaya başladı. Nasıl gezdiğini, nereleri gezdiklerini anlattı. Özellikle kendilerine rehberlik eden kişiyi öve öve bitiremedi. Nasıl katıldıklarını sorduğumda ise bana Çanakkale'ye kendilerinin gittiğini orada ise yerel bir firmadan bu hizmeti aldıklarını ve yemeğinden müzesine kadar hiç bir şeye ek bir ücret ödemediklerini söyledi. Sabah saatlerinde başlayıp akşama kadar gezdiklerini anlattı.

Tekrardan araştırmaya başladım. Günübirlik Çanakkale Şehitlik Gezisi diye arattım google da. Bir çok sayfa çıktı. Biraz araştırdıktan sona doğru kelimenin ne olduğunu buldum ve karar verdim. Arkadaşlarımla konuyu tekrar konuştuktan sonra internet üzerinden bulduğumuz firma ile görüşerek grup indirimi de aldık ve gezimizi gerçekleştirdik. Hayatım boyunca unutamayacağım bir geziydi. Bence herkes hayatında en az bir kez Çanakkale Şehitlikleri Gezisi yapmalı."

Hatice Hanım'a görüşlerini bizimle paylaştığı için teşekkür ediyoruz. Nasıl katıldığını, gezisinin detaylarını, nereleri gezdiğini, ne kadar ücret ödediğini ise bir sonraki Çanakkale Şehitlik Turu yazımızda sizlerle paylaşacağız.

Çanakkale Şehitlik Gezisi

About
Çanakkale Şehitlik Gezisi - written by Unknown , published at 02:22, categorized as Çanakakle Şehitliği Gezisi , Çanakkale Şehitlik Gezisi , Çanakkale Şehitlikleri Gezisi . And has 0 yorum